Regulamin sklepu internetowego Maria Drabik Mam Siebie
§1 Postanowienia wstępne
1. Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym
https://mamsiebie.pl/sklep/ sklep prowadzony jest przez Maria Drabik, zamieszkałą
pod adresem Mickiewicza 25/121, 01-551 Warszawa.
2. Regulamin skierowany jest do Konsumentów i Przedsiębiorców oraz określa rodzaje oraz
warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Marię Drabik, zwaną dalej
Sprzedawcą oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie takich usług,
a także tryb postępowania reklamacyjnego. Regulamin skierowany jest także do
Przedsiębiorców i określa zasady i tryb zawierania z Przedsiębiorcą Umowy Sprzedaży
za pośrednictwem Sklepu.
§2 Definicje Użyte w Regulaminie definicje należy rozumieć następująco:
1. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym
2. Sprzedawca – Maria Drabik
3. Klient – każdy podmiot, który korzysta z usług i funkcjonalności Sklepu, a w
szczególności dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu
4. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu,
której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową.
5. Przedsiębiorca – Klient wykonujący działalność gospodarczą w rozumieniu przepisów
ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców.
6. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i
zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu lub Produktów ze
Sprzedawcą.
7. Produkt – dostępny w Sklepie produkt lub usługa będąca przedmiotem Umowy
sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
8. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez
Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych
Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
9. Operator płatności – Serwis Przelewy24 jest wykorzystywany przez firmę PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, tel. (61)847-52-64, fax: (61)847-08-38, WWW: www.przelewy24.pl, e-mail: serwis@przelewy24.pl. PayPro SA – wpisana jest do Krajowej Instytucji Płatniczej do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014
System płatności PayPal dostarczany przez PayPro SA 60-327
Poznań, ul. Kanclerska 15, NIP 779 236 98 87, REGON 301345068
10. Umowa – umowa zawarta na odległość z Klientem w ramach zorganizowanego systemu
zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności
stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków
porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
11. Konto – konto Klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz
informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie
12. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie Konta
13. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający
złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego
koszyka oraz określenie warunków Umowy zawartej na odległość, w tym sposobu
dostawy i płatności
14. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu §3
Kontakt ze Sklepem
1. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w szczególności:
1. za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: kontakt@mamsiebie.pl
2. pisemnie na adres: Mickiewicza 25/121, 01-551 Warszawa
3. a także telefonicznie pod numerem: 537481746 w godz. 9.00 – 17:00 w dni
robocze.
2. Nr rachunku bankowego Sprzedawcy: MARIA DRABIK MAM SIEBIE GABINET
MASAŻU, 25 1870 1045 2078 1065 1750 0001
§4 Zagadnienia techniczne
1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania
zamówień na Produkty, niezbędne są:
1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
2. oraz aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
2. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi
odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu
spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub
niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
3. Sprzedawcy przysługuje prawo do przerwy technicznej w funkcjonowaniu Sklepu,
niezbędnej dla planowanej, bieżącej obsługi i konserwacji serwera oraz oprogramowania
Sklepu. W przypadku planowanej przerwy Klienci zostaną o tym wyraźnie powiadomieni
na stronie Sklepu.
§5 Informacje ogólne
1. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień
przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po
założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu, albo przez podanie
niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia
bez zakładania Konta.
2. Wszystkie ceny w Sklepie są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto.
3. Na całkowitą kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt
dostawy (jeśli Produkt wymaga fizycznego dostarczenia), o której Klient jest informowany
na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli
przystąpienia do Umowy Sprzedaży.
§6 Zakładanie Konta w Sklepie
1. W celu założenia Konta w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Wymagane jest
podanie następujących danych: imię i nazwisko Klienta, adres, numer telefonu, adres
e-mail.
2. Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w
Formularzu rejestracji.
3. Założenie Konta w Sklepie jest bezpłatne.
4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego
tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do
Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na
adres podany w § 3.
§7 Zasady składania Zamówienia W celu złożenia Zamówienia należy:
1. Jeśli wybrano opcję złożenia Zamówienia bez rejestracji, należy:
○ wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk
„Dodaj do koszyka”, dodać pozostałe Produkty do koszyka, przejść do koszyka
przy pomocy przycisku „Przejdź do koszyka”, po zakończeniu wyboru produktów,
wcisnąć przycisk „Przejdź do kasy”,
○ wypełnić Formularz zamówienia, wpisując dane odbiorcy Zamówienia oraz
adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu,
○ wpisać dane do faktury,
○ wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i kliknąć przycisk “Kupuję i
płacę”,
○ potwierdzić zamówienie, dokonując płatności w określonym terminie, w wybrany
wcześniej sposób, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
2. Jeśli wybrano opcję złożenia Zamówienia z rejestracją (założeniem Konta), należy:
○ przy pierwszym zamówieniu wypełnić Formularz zamówienia, wpisując dane
odbiorcy Zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa Produktu oraz
zaznaczyć pole „Stworzyć konto?”,
○ przy kolejnych zamówieniach zalogować się do Sklepu,
○ wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
○ wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i kliknąć przycisk “Kupuję i
płacę”,
○ potwierdzić zamówienie, dokonując płatności, w wybrany wcześniej sposób.
§8 Oferowane metody dostawy oraz płatności
1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego
Produktu:
2. w przypadku produktów niematerialnych – przesyłka drogą elektroniczną
3. w przypadku Produktów materialnych:
○ Przesyłka Poczta Polska
○ Paczkomat In Post
○ Przesyłka Kurierska
4. Klient może wybrać z następujących metod płatności:
5. płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
6. płatności elektroniczne,
7. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowanych metod płatności
znajdują się na stronach Sklepu i w formularzu zamówienia.
§9 Wykonanie umowy sprzedaży
1. W celu zakupu produktu elektronicznego lub usługi, Klient powinien wykonać
następujące czynności:
○ dodać Produkt do koszyka, klikając przycisk „Dodaj do koszyka”,
○ z widoku koszyka, kliknąć w przycisk „Przejdź do kasy”,
○ wypełnić Formularz zamówienia, podając wymagane dane oraz wybierając
sposób płatności,
○ zapoznać się i zaakceptować warunki Regulaminu,
○ kliknąć w przycisk “Kupuję i płacę”.
○ Wypełnienie formularza zamówienia jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na
dostarczenie treści cyfrowych w postaci wzorów dokumentów przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, a także potwierdzeniem
o rezygnacji z prawa do odstąpienia od umowy.
2. Po kliknięciu przycisku “Kupuję i płacę”,
○ przy płatności przelewem bankowym na konto Sprzedawcy, Klient zostanie
przekierowany do strony z potwierdzeniem otrzymania zamówienia.
○ przy płatności za pośrednictwem płatności elektronicznych, Klient zostanie
przeniesiony na stronę wybranego Operatora płatności w celu dokonania zapłaty
ceny za wybrane Produkty.
3. Po skutecznym dokonaniu płatności, Klient zostanie przeniesiony na stronę z
potwierdzeniem zakupu. Potwierdzenie zakupu zostanie przesłane Klientowi również na
adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
4. Z chwilą dokonania płatności Umowę uważa się za zawartą między Klientem a
Sprzedawcą.
5. Dostawa zakupionego Produktu lub świadczenie usługi następuje w sposób i w terminie
wskazanym w opisie danego Produktu umieszczonym w Sklepie.
§10 Reklamacje
1. Mając na uwadze dobre obyczaje i słuszny interes Klientów, w przypadku zastrzeżeń co
do treści merytorycznej Produktu Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
2. Klient składa reklamację w formie pisemnej na wybrany adres podany w §3 Regulaminu
w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia dostarczenia Produktu Klientowi przez
Sprzedawcę.
3. Reklamacja powinna zawierać, konkretne zarzuty merytoryczne wraz z uzasadnieniem.
4. Termin rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę to 14 dni roboczych od daty wpływu
reklamacji do Sprzedawcy.
5. W przypadku uwzględnienia reklamacji Produktu, Sprzedawca wykona ponownie Usługę
lub dostarczy nowy Produkt, nie pobierając dodatkowej opłaty. W przypadku jeśli nie
będzie to możliwe, Sprzedawca zwróci Klientowi poniesione za zamówienie opłaty.
§11 Prawo odstąpienia od umowy
1. Klient, będący konsumentem, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, może w
terminie 14 dni odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w
odniesieniu do Umowy o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku
materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą
Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go
przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
3. W celu odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o zamiarze
odstąpienia od umowy w drodze oświadczenia woli w formie pisma wysłanego pocztą
elektroniczną lub pocztą na adres podany w §3 Regulaminu.
4. Klient może skorzystać w tym celu z wzoru formularza odstąpienia od umowy
dostępnego pod adresem: https://mamsiebie.pl/formularz-odstapienia-od-umowy/. Nie
jest to jednak obowiązkowe.
5. Informację o odstąpieniu od umowy należy przesłać przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy.
6. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane
od Klienta płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został
poinformowany o odstąpieniu Klienta od Umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona
przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej
transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie
będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
§12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z
zawartymi umowami na odległość na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły
zostaną określone przez strony konfliktu.
2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument
ma możliwość:
○ zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o
rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą,
○ do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, z wnioskiem
o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia
sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
○ skorzystania z bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a
Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych
należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
Konsumentów Polskich).
○ Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji
i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem
unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem:
3. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady
dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych
powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których
zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji
Handlowej oraz pod na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i
Konsumentów.
§13 Dane osobowe i pliki Cookies Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem:
§14 Zastrzeżenia
1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i
wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu
realizacji zamówienia.
3. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem
właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
4. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie
ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
§15
Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji w Sklepie.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
przyczyn, tj.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw, w zakresie,
w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany
wchodzą w życie z dniem ich publikacji w Sklepie.
4. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu
obowiązującą w dacie zawarcia umowy.
5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu
cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach
konsumenta oraz ogólnego rozporządzenia o ochronie danych; ogólne rozporządzenie o
ochronie danych.
Data publikacji regulaminu 8.05.2020